ניהול משרד קורסים והכשרות הדרכות וסדנאות השמת עובדים

הכשרות והדרכות אדמיניסטרציה
למנהלי ומנהלות משרד בארגונים

עובדי הארגון שלכם צריכים לשלוט ב: ניהול יומן פגישות                 הצעות מחיר   ניהול תזכורות אישיות  גבייה מעקב ותשלומים הפקת חשבוניות אישור הגעה לאירועים התנהלות מול ספקים ניהול קשרי לקוחות בניית דוחות ומצגות קידום ברשתות חברתיות מענה טלפוני ניהול הכנסות והוצאות ניהול מיילים ופקסים טלמרקטינג וטלמיטינג תיאומים אישיים

יש לכם מספר מנהלי ומנהלות משרד בחברה, והם עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

ועם זאת: חשבתם שאולי אפשר לייעל ולמקסם את עבודתם עוד יותר? לתת להם כלים מתקדמים לניהול פרויקטים, ניהול זמן, ניהול משימות, מציאת פתרונות יצירתיים ומהירים, ניהול עצמי משופר והעלאת מוטיבציה.

כמו גם הדרכה לעובדים חדשים על התוכנות הקיימות אצלכם בעסק.

בנוסף אני נותנת גם הדרכות לבעלי העסקים עצמם אשר רוצים לייעל את התקשורת אל מול העובדים וכן התייעלות בהעברת משימות, חלוקת תפקידים וכל מה שקשור לעבודה משותפת בין שני הצדדים. וכן התאמת תוכנות רלוונטיות במידת הצורך של העסק, למשל מערכות לניהול משימות, מערכות CRM וכו’.

לכל אלו אני נותנת מענה באמצעות הדרכות אונליין או אצלי במשרד או בבית העסק עצמו גם לקבוצות וגם ליחידים. 

הדרכות והכשרות אדמיניסטרטיביות

שירותי הדרכה לארגון

תחת קורת גג אחת

סדנאות למוטיבציה והנעת עובדים בארגון

מה השירות כולל?
הבחנתם בעובדים לא מרוצים, אתם רואים שהם מגיעים עייפים, שהעבודה מתבצעת בעצלתיים. בסדנה נברר את הרקע והסיבות שהובילו לתחושת חוסר מוטיבציה. דרך פעילות משותפת נגרום לעובדים לראות זוויות הסתכלות שונות על מקום העבודה, החברים והבוס. נניע את העובדים לפעולה דרך תרגילים מחשבתיים שונים ומשימות מתוך עולם האימון האישי. במקרה הצורך נתייעץ עם מנהלים בארגון ונתאים תכנית פעולה מותאמת אישית לעובד או לקבוצת עובדים.

יעוץ להתייעלות
והתאמת עובדים

מה השירות כולל?
אתם מרגישים שעובד מסוים לא נותן את המאה אחוז? אולי אין לו מספיק כישורים ויכולות לביצוע התפקיד? דרך פגישה משותפת יחד עם העובד נבין מה מונע ממנו לבצע תפקיד מסוים ואולי דרך חשיבה משותפת נוכל להעביר אותו דווקא לתפקיד מתאים יותר עבורו. במידה ונצטרך נוכל לגייס עובד חדש לעסק. כל זה יוביל להתייעלות נכונה כך שהעסק יוכל להיות רווחי יותר ועומד ביעדים.

הדרכות לתקשורת
בין אישית

מה השירות כולל?
חלק משמעותי מאפקטיביות ארגונית ושביעות רצון העובדים, היא תקשורת בין אישית אפקטיבית טובה, נעימה ובריאה בין העובדים, המחלקות והמנהלים. כשאחד או יותר מהאלמנטים הללו לא מתפקד מתחילות "חריקות" בארגון. בסדנאות נלמד ליישם הקשבה פעילה, התייחסות לשפת גוף. התאמת אינטונציה, ניהול בריא של עימותים ואיך להגיע להסכמות. להדרכות ולסדנאות אני מביאה ניסיון עשיר וידע רב.

לקוחות מספרים

עדי מלול

מעוניינים לייעל ולשפר את הכשרות העובדים?

צרו קשר ואשמח לתפור חבילה בהתאמה אישית.

© כל הזכויות שמורות לעדי מלול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן