יש לכם מספר מנהלי ומנהלות משרד בחברה, והם עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר.
ועם זאת: חשבתם שאולי אפשר לייעל ולמקסם את עבודתם עוד יותר? לתת להם כלים מתקדמים לניהול פרויקטים, ניהול זמן, ניהול משימות, מציאת פתרונות יצירתיים ומהירים, ניהול עצמי משופר והעלאת מוטיבציה.
כמו גם הדרכה לעובדים חדשים על התוכנות הקיימות אצלכם בעסק.
בנוסף אני נותנת גם הדרכות לבעלי העסקים עצמם אשר רוצים לייעל את התקשורת אל מול העובדים וכן התייעלות בהעברת משימות, חלוקת תפקידים וכל מה שקשור לעבודה משותפת בין שני הצדדים. וכן התאמת תוכנות רלוונטיות במידת הצורך של העסק, למשל מערכות לניהול משימות, מערכות CRM וכו'.
לכל אלו אני נותנת מענה באמצעות הדרכות אונליין או אצלי במשרד או בבית העסק עצמו גם לקבוצות וגם ליחידים.
© כל הזכויות שמורות לעדי מלול