ניהול משרד קורסים והכשרות הדרכות וסדנאות השמת עובדים

קורסי הכשרה למזכירות
וניהול משרד

כי אתם חייבים לשלוט ב: ניהול יומן פגישות                 הצעות מחיר   ניהול תזכורות אישיות  גבייה מעקב ותשלומים הפקת חשבוניות התנהלות מול ספקים ניהול קשרי לקוחות בניית דוחות ומצגות מענה טלפוני ניהול הכנסות והוצאות ניהול מיילים ופקסים תיאומים אישיים

יחד עם ניסיון של מעל 20 שנה הקמתי את קורסי ההכשרה למזכירות וניהול משרד של “עדי ניהול משרד / האקדמיה לניהול משרד ” במטרה מרכזית אחת – לאפשר לכם להתמקצע ולהפוך לתותחי אדמיניסטרציה ומנהלי משרד, כך שתוכלו להתברג כמנהלי ומנהלות משרד בארגונים וחברות מובילות.

אחרי מעל 20 שנה וניהול עסק מצליח לשירותי מזכירות במיקור חוץ – יש לי את המומחיות להדריך אתכם: מנהלי ומנהלות משרד של דור העתיד.

בניגוד לבתי ספר רבים בתחום ששמים דגש בעיקר על תיאוריה, אני מקפידה על יישום וליווי אישי לאורך כל הדרך, שיוצר ניסיון ונותן מעטפת רחבה גם בעבודה בפועל. אני נמצאת שם עבור תלמידיי גם במהלך הקורס וגם לאחריו לכל שאלה או התלבטות כלשהם בנוגע למשרות שונות, או בתוך העבודה עצמה, שאלות על תוכנה מסוימת ועוד… 

הקורס מועבר או בקבוצה או באופן אישי אחד על אחד בהתאם לצורך התלמיד/ה. אני מאמינה שכל אחד יכול וצריך להצליח, לכן חשובה לי ההצלחה של כל אחד ואחת מכם, לכן אני מאפשרת ללמוד אצלי את הקורס באופן פרטני כך שהיחס מאד אישי לכל תלמיד ותלמידה.

ההקפדה שלי כלפיי תלמידיי היקרים החל מלמידת החומר בצורה מאד רחבה ומדויקת ועד לעזרה בכתיבת קורות חיים והכנה לראיון עבודה, כל זה על מנת לצבור ביטחון מול העבודה בפועל ומול המעסיק הפוטנציאלי. כמו כן אני מלמדת הלכה למעשה איך לדבר עם הלקוח, מה לעשות ומה לא לעשות.

 

מבין החומר הנלמד:
ניהול יומן פגישות, הצעות מחיר, ניהול תזכורות, גבייה, חשבוניות, קשרי לקוחות ועוד המון נושאים…

בנוסף אני שמה דגש על לימוד התוכנות העכשוויות והמקצועיות ביותר כמו גם CRM ותוכנות הנהלת חשבונות ועוד…

המטרה היא להפוך אתכם למומחים כמנהלי/ות משרד!

קורסי הכשרה למזכירות וניהול משרד

כל הנושאים הנלמדים

למנהלי/ות משרד

מבוא למקצוע המזכירות

מה תלמדו?
נלמד מהו מקצוע המזכירות וניהול המשרד בפרט. נלמד על סוגי הארגונים הקיימים וכיצד תפקיד המזכיר/ה מתנהל בתוך ארגון.

תכתובת

מה תלמדו?
נלמד על תכתובות בארגונים השונים וכיצד מבצעים זאת הלכה ולמעשה. נלמד על סוגי המכתבים השונים וההבדלים ביניהם.

אופיס ותוכנת WORD

מה תלמדו?
נלמד על תוכנת ה-WORD, האלמנטים והפונקציות שהתוכנה מביאה איתה. נלמד כיצד להשתמש בה ביעילות ובמקצועיות וכמובן נתרגל.

תוכנת POWERPOINT

מה תלמדו?
נלמד על תוכנת ה-POWERPOINT, האלמנטים והפונקציות שהתוכנה מביאה איתה. נלמד כיצד להשתמש בה ביעילות ובמקצועיות וכמובן נתרגל.

תוכנת EXCEL

מה תלמדו?
נלמד על תוכנת ה-EXCEL, האלמנטים והפונקציות שהתוכנה מביאה איתה. נלמד כיצד להשתמש בה ביעילות ובמקצועיות וכמובן נתרגל.

גביית תשלומים

מה תלמדו?
גבייה מצריכה אנרגיה ועיסוק בפרטים קטנים ומרובים. אתם תלמדו כיצד לנהל את הגבייה באופן יעיל, אסרטיבי ונכון.

הפקת חשבוניות

מה תלמדו?
הפקת חשבוניות היא אחת מעבודות האדמיניסטרציה הנפוצות ביותר. אתם תלמדו כיצד להפיק חשבוניות, מהם מסמכי ההכנסות השונים ועל מה חשוב להקפיד.

ניהול הכנסות והוצאות

מה תלמדו?
כל עסק חייב לנהל את מאזן התשלומים – הכנסות מול הוצאות. מעקב אחר אלה מצריך בדיקות מדוקדקות של חשבוניות, קבלות, הפקדות בפועל וכיו”ב. אתם תלמדו לנהל מעקב מתמיד ולעקוב אחר הפעילות הנכונה והרווחית של העסק.

הצעות מחיר והזמנות

מה תלמדו?
לקוח אחד ממתין להצעת מחיר, לאחר צריכים להגיש הזמנה למוצר או לשירות כלשהו. אתם תלמדו לנהל את הצעות המחיר וכיצד להעביר אותם ללקוחות על מנת שהלקוח לא יעבור לספק הבא…

ניהול יומן פגישות וניהול זמן

מה תלמדו?
כמעט כל עסק מצריך ניהול פגישות רבות מול לקוחות, ספקים, עובדים, משקיעים וכו'. אתם תלמדו לנהל את היומן בצורה מקצועית ויעילה. כמו כן נלמד כיצד לנהל את הזמן נכון ביחס לכל המשימות שיש לבצע, מה דחוף ומה חשוב. כמובן נלמד את תוכנות אאוטלוק ויומן גוגל.

התנהלות מול ספקים

מה תלמדו?
להתנהל מול ספקים זו משימה מאתגרת, שלוקחת זמן ומשאבים רבים. לבצע הזמנות, לדאוג לרכש, החזרות וחתימות –כל זאת תלמדו לבצע באופן יעיל ומקצועי.

ניהול קשרי לקוחות

מה תלמדו?
לקוחות הם הנכס החשוב לכל עסק וניהול הקשר עימם היא מיומנות חשובה הכרוכה במורכבות גבוהה: רישומים, אספקת מידע, קביעת פגישות, שליחת מסרים, ביצוע גבייה ועוד. כל זה מצריך זמן וסבלנות. אתם תלמדו כיצד לנהל זאת באופן הנכון והאפקטיבי ביותר.

מענה טלפוני אישי

מה תלמדו?
תלמדו כיצד לשמור על מענה נכון לפניות ולבצע את פעולות העסק ביעילות, תסריטי שיחה ועוד.

טיפול בתלונות

מה תלמדו?
אתם תתמקצעו בניהול נכון של פניות ותלונות כדי למנוע נטישה.

תקשורת בינאישית

מה תלמדו?
נלמד על מהי תקשורת בינאישית וכיצד מיישמים אותה במצבים שונים. נלמד שפת גוף ועל הטונציות השונות בין האנשים בתוך הארגון.

הכנה לראיון עבודה

מה תלמדו?
כיצד כיצד להגיע לראיון עבודה. כיצד לדבר עם המעסיק ומה לעשות ומה לא לעשות בראיון ראשוני. נלמד אילו שאלות המראיין עלול לשאול בתחילה וכיצד לענות בצורה נכונה ומרשימה.

תלמידים מספרים

עדי מלול

מעוניינים להתמקצע בעולם האדמניסטרציה?

צרו קשר ואשמח לתפור חבילת לימודים בהתאמה אישית.

© כל הזכויות שמורות לעדי מלול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן