יחד עם ניסיון של מעל 20 שנה הקמתי את קורסי ההכשרה למזכירות וניהול משרד של “עדי ניהול משרד / האקדמיה לניהול משרד ” במטרה מרכזית אחת – לאפשר לכם להתמקצע ולהפוך לתותחי אדמיניסטרציה ומנהלי משרד, כך שתוכלו להתברג כמנהלי ומנהלות משרד בארגונים וחברות מובילות.
אחרי מעל 20 שנה וניהול עסק מצליח לשירותי מזכירות במיקור חוץ – יש לי את המומחיות להדריך אתכם: מנהלי ומנהלות משרד של דור העתיד.
בניגוד לבתי ספר רבים בתחום ששמים דגש בעיקר על תיאוריה, אני מקפידה על יישום וליווי אישי לאורך כל הדרך, שיוצר ניסיון ונותן מעטפת רחבה גם בעבודה בפועל. אני נמצאת שם עבור תלמידיי גם במהלך הקורס וגם לאחריו לכל שאלה או התלבטות כלשהם בנוגע למשרות שונות, או בתוך העבודה עצמה, שאלות על תוכנה מסוימת ועוד…
הקורס מועבר או בקבוצה או באופן אישי אחד על אחד בהתאם לצורך התלמיד/ה. אני מאמינה שכל אחד יכול וצריך להצליח, לכן חשובה לי ההצלחה של כל אחד ואחת מכם, לכן אני מאפשרת ללמוד אצלי את הקורס באופן פרטני כך שהיחס מאד אישי לכל תלמיד ותלמידה.
ההקפדה שלי כלפיי תלמידיי היקרים החל מלמידת החומר בצורה מאד רחבה ומדויקת ועד לעזרה בכתיבת קורות חיים והכנה לראיון עבודה, כל זה על מנת לצבור ביטחון מול העבודה בפועל ומול המעסיק הפוטנציאלי. כמו כן אני מלמדת הלכה למעשה איך לדבר עם הלקוח, מה לעשות ומה לא לעשות.
מבין החומר הנלמד:
ניהול יומן פגישות, הצעות מחיר, ניהול תזכורות, גבייה, חשבוניות, קשרי לקוחות ועוד המון נושאים…
בנוסף אני שמה דגש על לימוד התוכנות העכשוויות והמקצועיות ביותר כמו גם CRM ותוכנות הנהלת חשבונות ועוד…
המטרה היא להפוך אתכם למומחים כמנהלי/ות משרד!
© כל הזכויות שמורות לעדי מלול