אודות עדי ניהול משרד

גאה לשרת בעלי עסקים, כשמאחוריי למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום ניהול המשרד!

שמי עדי מלול, מייסדת “עדי ניהול משרד”. מאז ומתמיד היו לי יכולות אדמניסטרטיביות טובות, כושר ארגון, יעילות בעבודה והכרות מעמיקה של תוכנות משרדיות.

לא פלא – שחברים החלו להפנות אלי לקוחות ואט אט צמחתי מעסק קטן, למשרד עם צוות עובדים המצוי בנתניה. אנו נותנים שירות למגוון רחב של לקוחות מכל הסוגים והגדלים.

הקשר האישי ללקוח חשוב לי מאוד, ואני מעורה בכל מה שקורה, מתוך שאיפה להעניק שירות מצטיין לבעלי עסקים וחברות מכל רחבי הארץ וגם בחו”ל.

אני מזמינה אתכם להכיר את השירותים שאני מציעה לבעלי עסקים ולחברות.

השירותים שלנו יעזרו גם לכם לקדם את העסק שלכם קדימה, לפנות זמן ממשימות משרדיות פשוטות, אך מייגעות, כך שתתמקדו במה שבאמת חשוב – לב ליבו של העסק!

כי בשביל לנהל את העסק בצורה נכונה אתם צריכים את יישוב הדעת ואת היכולת להתרכז בביצוע המשימות החשובות שלכם.

את כל השאר תשאירו לנו…

אני כאן בשבילכם : )
כיצד נוכל להועיל גם לעסק שלכם?

אנו מציעים שירותי ניהול לבעלי עסקים. אנחנו מורידים מעל ראשו של בעל העסק משימות טכניות שגונבות ממנו זמן יקר. את המטלות הללו אנו נבצע בצורה איכותית ויעילה ביותר. 

אנחנו פעילים בתחום זה למעלה מעשרים שנה, ואנחנו מציעים שירות מקצועי ואדיב במיוחד. אני נמצאת כאן תמיד בשביל ההצלחה האישית שלך ושל העסק שלך. יחד עם הצוות שלי נעניק גם לכם שירות עם חיוך. נאפיין את הצרכים של העסק שלכם ונתאים את השירות שלנו לצורך המדוייק שלכם.

מלאו פרטים ואחזור אליכם